CARIAN DALAM BLOG

Tuesday, November 17, 2020

JADUAL VAKSIN BAYI BERTUKAR DARI 5 SERANGKAI KE 6 SERANGKAI !


(berita 17 Nov 2020)




Ada beberapa isu di sini;

1. Dari 5 serangkai sebelum ni ke 6 SERANGKAI! bermula November 2020. 
Bayangkan. 6 kuman penyakit disumbat serentak kepada bayi sekecil 2,3,5,18 bulan



Penyakit tersebut adalah difteria, tetanus, pertusis, polio, hepatitis B, influenzae B




Adakah semua bayi boleh TERIMA ?

Jangan pelik lepas ni bila bayi anda kelihatan lemah tidak bermaya nanti. Atau timbul penyakit PELIK-PELIK. Kami dah warning. Tak ada apa-apa keuntungan untuk kami warning. Hanya semata-mata atas dasar tanggungjawab sebagai Umar Islam yang sama mengingati, kasih sayang serta kasihan melihat nasib bayi-bayi generasi sekarang. Terlalu banyak masalah kesihatan dan tak dapat diselesaikan pula oleh mereka selepas itu.




2. Bilangan suntikan dari 7 kali kena pergi suntik sebelum ini ke 5 kali sahaja selepas ini.

Sebelum ni: 0,1,2,3,5,6,18 bulan (7x)
Baru: 0,2,3,5,18 bulan (5x)


Namun, tetap ibubapa diminta datang ketika bayi usia 1 bulan dan 6 bulan, untuk mereka pantau perkembangan bayi, sama sahaja seperti jadual sebelum ini. 




 Adakah ia satu keperluan untuk bawa anak yang sihat utk di'pantau' kesihatannya oleh org luar. Terpulang pada diri masing-masing macam mana nak uruskan anak sendiri. Tapi semata-mata sbb nak ikut jadual yg diberikan, Maaf. Our life, our rule. Simple.

3. Dikatakan vaksin ni SELAMAT.

Betul ke ? 

Alasan kerana 49 negara dah guna dan di Malaysia sendiri dah guna di premis swasta sejak 2013 dan tiada kejadian serius slps vaksin DILAPORKAN.

Ok baiklah.

Isunya, bila rata-rata masih dalam kepercayaan bahawa vaksin itu 'penyelamat', ada ke mana-mana ibubapa malahan doktor sekalipun akan fikir vaksin sebagai punca bilamana anak mereka jatuh sakit. 

Bila diajak BERFIKIR tentang vaksin pun tidak mahu, apatah lagi nak LAPORKAN vaksin sebagai kemungkinan punca anak anda sakit, betul tak? Maka, itulah hasilnya. LAPORAN YANG BERSIH DARI NODA DAN DOSA atas tiket "REDHA KETENTUAN TAKDIR"




Oleh itu disini saya ingin kemukakan laporan kesan sampingan vaksin 6 serangkai yang dinyatakan oleh PENGELUAR vaksin 6 serangkai sendiri didalam VAKSIN INSERT yang dikeluarkan oleh mereka. Boleh scroll kebawah dan baca sendiri. 

Menangis berterusan secara tidak normal, muntah-muntah, sawan, kejang menggigil-gigil, anoreksia hilang selera makan (malnutrition), demam tinggi, ruam, juga termasuk dalam kesan sampingan vaksin ini ya.



Vaksin insert ini, di ambil dari jenama HEXAXIM yang sememangnya terbukti diimport ke Malaysia berpuluh-puluh ribu dos utk kegunaan tahun ini dan tahun hadapan. 





Bukti lot release juga saya sertakan dlm beberapa gambar.






Apapun all the best je lah.

THE CHOICE IS YOURS. 
But You Have Been Warned, by prochoice parents. 

6 serangkai adalah bukan keperluan. Malah MUSIBAT.

GET INFORMED AND GET CONSENT !