CARIAN DALAM BLOG

Wednesday, December 25, 2019

AWAS!!! Antara Tanda Bayi Anda Tak Sesuai Divaksin.

MUTASI GEN MTHFR


Adakah kita semua tahu status mutasi gen MTHFR ahli keluarga kita?

Tahukah kita bahawa status mutasi gen MTHFR tersebut boleh memberi kesan terhadap bagaimana tubuh seseorang respon kepada vaksin, serta kemampuan tubuh seseorang menyahkan toksin dari sistem tubuh? 

Jangan lupa vaksin mempunyai kandungan neurotoksin termasuk ALUMINIUM, MERKURI, dan sebagainya.

Antara tanda-tanda fizikal pada seseorang yang dikaitkan dengan adanya mutasi gen MTHFR, termasuklah:

SUGAR BUG
a prominent blue vein on the bridge of the nose – called a 'sugar bug', because practitioners of traditional Chinese medicine think that it is linked to a sensitivity to sugar.


CLEFT LIP ATAU CLEFT PALATE


TONGUE-TIE



SPINA BIFIDA


STORK BITE DI TENGKUK (NEVUS SIMPLEX ATAU SALMON PATCH), DI KELOPAK MATA ATAU DAHI, ADA YANG MEMANGGIL TANDA INI SEBAGAI ANGEL'S KISS



SACRAL DIMPLE



FACIAL DIMPLE



SRAWBERRY HEMANGIOMA




Mutasi gen MTHFR ada pelbagai tahap dan variasi. Maka, sekiranya kita ada ciri-ciri fizikal mutasi gen MTHFR seperti dalam gambar-gambar di atas, kemampuan sistem tubuh menyahtoksin bergantung kepada tahap dan variasi mutasi gen MTHFR pada tubuh kita.

Bacaan tambahan:

Kesimpulannya, disarankan kepada mereka yang ada tanda-tanda fizikal ini, lebih berhati-hati sebelum mengambil sebarang vaksin yang mengandungi kandungan neurotoksin, kerana kemungkinan untuk mendapat kesan bahaya atau kecederaan vaksin lebih tinggi daripada biasa. BEWARE.

Status atau tahap sebenar mutasi gen MTHFR ini boleh juga diperiksa dengan pergi membuat General Wellness Testing, dan kosnya adalah sekitar RM3000. 

Lain-lain bacaan: